İl Detay Bölümü
İllerin en ince ayrıntısına kadar incelendiği, 2009 dan günümüze oluşan Pazar verileri,penetrasyon gelişimi,bütün markaların ilde 2009 dan itibaren aldığı Pazar payı gelişimlerinin grafik destekli sunulduğu bir alandır. Bu bölümde markaların mevcut ve bir önceki yıla göre gelişimi ince detaylı olarak karşılaştırılmakta,olması gereken ve oluşan pazarlar analiz edilmektedir.
İstenildiği takdirde seçme alanında yapılacak kıyaslama seçeneği ile seçilen markaların 5 yıllık performansları birebir dönemsel olarak karşılaştırılabilmektedir.
Ekran üzerinde bulunan marka logoları tıklandığında seçilen markanın bulunulan periyotta aylara göre performans gelişimi de incelene bilmektedir.
Otomobil-Hafif Ticari Araç ve Toplam olmak üzere 3 ana ekrandan oluşmaktadır.